Kräftskiva!

Efter matchen blev det förfest i bastun! Stämningen var på topp och uppladdningen för fest kunde inte varit bättre. Sofie och Johan och ett par till bjöd på kräftskiva hemma hos Sofies föräldrar i Sandby. Alla tryckte in sig i vardagsrummet. Det blev en aning trångt, men det funkade. Jag hamnade bredvid Axis och Anders. Resten av folket hade jag inte riktigt koll på vem det var, men det blev en härlig stäming borta i vår hörna. All maten var super. De första kräftorna för året för mig. God pastasallad, kycklingklubbor och ett riktigt gott bröd! Snapsvisor sjöngs med jämna mellanrum. Den viktiga kräfthatts tävlingen vanns av Victor, som hade lagt ner mycket tid på sin hatt. Kajsa och Sandra kom på delad andra plats! Sedan blev det dans, snacks och massa snack. Jag fick en privat danslektion av Milan i linedance eller vad det nu var, så nu kan jag också hänga med när alla ska dansa det. Dagens insats eller nattens kom när jag bidrog till att även Kajsa hann med bussen hem. Tror aldrig David hade orkat bära henne hela vägen till bussen. Nu kom hon smidigt dit på min pakethållare. David fick springa, men han hade nog inte lika ont i fötterna..

Tack för en superrolig fest! Jag har mängder av kort, men här kommer de bästa?!;)
 
Kräfthatts vinnaren!Anders, jag och Axis!Kräftskivetillbehör!Folket i hörnan!En nöjd Johan fick prova vinnarhatten!Jag provar Sandras hatt!Härlig stämning i hörnan!Lina älskar kräftor!Linas kräfta anfaller och David verkar nöjd med tillvaron..MilanSå här kul var det på festen...Jessan hade också en fin hattKajsaJag och KajsaElle, jag och KajsaAxis!Kajsa spexar med sina nya klor!Vem är detta?!?;)Det finns mer än kräftklorna som kan knipas...Lina och ElleElle och SofieMer eller mindre snygga hattar..Kajsa har fångat mig i klorna..Dansen har börjatoch blir vildare..med mycket sångMange, varför är du så ledsen?Sandra utnyttjar hatten till max med hjälp av Kajsa och LinaSofie lyckades även bli snygg den här festen..;)Sofie och JessanTröttast på festen!!!Efter lite vatten från Anders, visade i alla fall Axis lite livstecken...;)

Kommentarer
Postat av: Kajs

Tackar för skjutsen! Skicka räkningen till david. ;)

2008-09-22 @ 19:39:19
Postat av: Anonym

Det ser ut som om vi hade kul! :-) Kan jag också skicka en räkning till david - på min baksmälla!?

2008-09-22 @ 20:43:29
Postat av: Helena

Han kommer nog bli ruinerad, men det borde det vara värt... Att bära dig hela vägen, hade ju varit riktigt jobbigt!;)



Till anonym: Blev det så mycket dricka, att du inte kommer ihåg om det var skoj eller inte?!;)

2008-09-22 @ 21:05:14
Postat av: Linafina

Det var inte meningen att vara anonym... Och jovisst kommer jag ihåg att vi hade kul! Har full koll på läget! /L

2008-09-23 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0