Ressugen!

Idag har jag ägnat stora delen av dagen åt att kolla på resor. Just nu är jag bara sugen på solen och värmen. En vecka i Medelhavet eller Egypten hade inte varit helt fel. Får väl vänta till oktober, vill inte missa avgörandet i serien. Hälsa på Anneli i Berlin, måste jag också få in någonstans. Sen har jag och Ida snackat om en lite längre resa i januari. Argentina, Brasilien, Vietnam... Allt låter superhärligt!! Man blir bara mer och mer sugen på att åka ju mer man tittar. En veckas snowboard/skidåkning hade jag inte heller tackat nej till, blev inget förra vintern. Kan kanske inte bli allt, men något måste det bli!

Paus i backen..Sol, sol, sol i Indien!Serre ChevalierIngen som vill spela?!?;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ser härligt ut, later ju som om du kommer fa en ganska sa skön höst :)

Ja o Nä.. de far du inte glömma bort Berlin! Just nu är de kanske inte sa passande bara, om du nu inte vill lana rummet med knivarna nagra dagar..



Letandet här nere gar sadär, men hoppas pa de jag ska se imorgon! Hoppas allt är bra med dig o allt där hemma!

vi hörs snart..



kram kram

2008-09-09 @ 23:08:08
Postat av: Helena

Kul att höra ifrån dig! Du hittar nog något rum snart utan knivar och konstiga hyresvärdar.



Med allt det där, hade den blivit underbar.:)



Lycka till med letandet imorgon! Kram

2008-09-09 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0