Rolig träning

Återigen en skön kväll för träning. Avslappnad stämning och Lina var inte så nervös som förra veckan!;) Jan var inte där, så Rille och Micke höll i träningen. Vi spelade först två mot ett lag med fem personer i varje. Stundtals var det ganska rörigt, men efterhand hittade vi varandra ganska bra och det blev jobbigt för det laget som jagade. Sedan fortsatte vi spela fast anfallsövningen i straffområdet. Emma stod i mål. I början höll vi ganska tätt bakåt och det blev svårt att komma till avslut från nära håll. Rille hade ibland svårt att komma ihåg vem han skulle passa tillbaka till, så det blev lite förvirrat ibland.;) Efter ett tag gick Elle, så jag, Pilan, Elin och Jessan fick kämpa extra mycket. Vet inte om jag var bra på att täcka eller om folk försökte pricka mig, men jag fick gång på gång stenhårda skott på mig. Ofta på armarna, så tur att det inte var match för då hade jag ordnat några straffar... Vi övergick sen till att spela på halva planen. Båda lagen rullade runt bra och det var bra tempo. Träningen avslutades med 6 sträckor över planen.

Efter träningen berättade Erik att han bjuder på mat på Sandby Pizzeria efter matchen mot Teamet på söndag. Hela övervåningen är bokad! Planka eller pizza. Svårt att välja, men för mig får det bli pizza. Har gott om tid att bestämma vilken!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0