Världens skönaste vändning!

Måste bara snabbt skriva om vinsten idag, innan jag ska på kräftskiva... Jan chockerade lite i omklädningsrummet, när han drog laguppställningen (3-4-1-2). Vi som kört med en anfallare och en defensiv mittfältare i nästan alla matcher, men det här kändes enbart positivt. Tyvärr började det som vanligt. Tidigt tog Hammenhög ledningen med 1-0. Efter ett tag kom 2-0, innan vi kvitterade till 2-1. Innan paus gjorde de 3-1. Då kändes det ganska tungt, även om vi stundtals hade spelat bra.

Direkt i andra gör vi 3-2, som står sig väldigt länge. Med 20 min kvar kommer vändningen. 3-3 efter Sandras grymma passning till mig. Sedan Olindas 4-3, som firades med högen. 5-3 fick jag äran att sätta på straff. Riktigt härlig seger! Nu ska det firas och det ska bli kul att skriva ett långt referat om matchen imorgon!
 
Segerfoto!
Erik och några glada vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0