Helgen i övrigt

Thai-mat och fotboll med Beckis i lördags.

I söndags dömde jag Lunds BK - Sösdala i reservlagsserien. Kan inte påstå att jag var den mest rörliga domaren, men försökte ta mig ut ur mittcirkeln. Sösdala är riktigt bra på att ställa lag offside, men misslyckades några gånger. Lund vann helt rättvist och det blev till slut 6-0.

Taco och såg klart på Slumdog Millionaire med Jimmy på kvällen.

Vi hade seriepremiär mot Hallads Nation med u-laget i söndags. Har tyvärr inte pratat med någon om matchen, men det blev 1-1. Jenny gjorde comback och mål. Coolt!

Lite andra intressanta resultat:

Lilla Torg - Lunds BK 0-6
Starkt av LBK, men jag undrar hur bra Lilla Torg är i år.

BK Vången - Svalöv 4-1
Nykomlingen Svalöv hade startat bra, men orkade inte i andra.

Borgeby - Stattena Bluebirds 1-0
Borgeby avgjorde i andra. Vi lär få möta ett bättre Stattena, då a-laget inte har match till helgen.

Team Sandby - Råå 2-1
Vet inte vad Sandby hade för lag, mer än att Lillis var med. Tror det var ett ganska ungt lag och då är det starkt att slå Råå.

Karlskrona - Sandby 6-2
Tror Karlskrona har några gamla allsvenska spelare, så det är nog ett bra lag. Läste att Sandbys målsättning är topp-tre, känns som ett tufft mål.

Sjöbo - Madesjö 1-5
Trodde Sjöbo skulle ha lättare mot en nykomling, när de själva kommer från ettan.

Eskilsminne - LB07 0-3
Starkt av LB07 att vinna nykomlingsmötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0