Lite trött, men härligt väder!

Först en massa snowboard hela helgen och igår satt jag inte still många minuter. Började med inlines på morgonen. Sen dömde jag GoF IF - Torna Hällestads IF (p15) vid tio i Flyinge. Det var några killar jag har haft på Kille och de hade växt väldigt mycket sen sist jag såg dem. Ganska lugn och rolig match att döma. Sen blev det inlines från Sandby till Hardeberga och match mot Sjöbotjejerna. Efter matchen blev det en skön tur hem, där jag träffade några kompisar. Väl hemma var jag ganska trött, men kunde inte motstå att åka inlines till Malmö i det härliga vädret. Sammanlagt blev det runt 5 mil under dagen och det kändes lite i benen. Jag var väl värd den goda kycklingtallriken, glassen och popcornen jag åt på kvällen!
 
Några söta djur i Hardeberga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0