Husie IF - IF Norvalla

Min andra match som HD i division 2 hade jag på eftermiddagen på söndagen. Karoline och Kujtim var AD. Två lag som för inte så länge sedan har spelat i ettan, men båda lagen har tappat många spelare sen dess. Matchen hade högre tempo och mer närkamper än Helsingborg - Derome, som jag dömde förra helgen. Husie skapade betydligt fler farliga chanser än Norvalla. Med kvarten kvar så satte Norvallas lagkapten 1-0, vilket också blev slutresultatet. Själv tyckte jag att det gick bra. Jag hade bra hjälp av mina AD. Speciellt Kujtim som har varit domare i 20 år. Han kom med många bra tips. Maria som var observatör kom med positiv kritik efteråt. Hon tyckte min rörelse och speluppfattning var väldigt bra. Hon tog även upp en del saker jag behöver tänka på. Det är bara att fortsätta att döma, så lär man sig mer och mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0