Kräftskiva

Direkt efter matchen åkte jag och Jimmy till Hofterup. Många var redan där och vi fick hoppa in i lagtävlingen. Mitt lag förlorade siffertävlingen, men vann hela tävlingen. Kände att jag bidrog starkt till segern..;) Sen blev det grillning och förberedelser inför maten. Gott med kräftor, men man orkar inte äta för många. Blev en köttbit, potatissallad, bröd och lite melon också. Massa sång och mer eller mindre dricka för alla. Sen blev det en tävling (kejsarpingvinstafett), där tjejerna slog killarna. Det blev musik, dans, slackline, bastu, singstar under kvällen och natten. Pär och Kjell tävlade i Yesman, där Per till slut blev mästare. Själv "däckade" jag först. Fördelen var att jag fick en säng och var utvilad och av med huvudvärken dagen efter.:)

Max och Dress tycker att kräftskiva är kul!Peter och Celia har inte lika roligt på det andra bordet..;)Party-Mackan har alltid kul!Per - Yesman-mästarenKjell var en värdig motståndare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0