Sårad

Nu var det dags! Efter att många gånger ha varit väldigt nära, hände det nu till slut. En liten sten och sen var det platt fall. En läskburk och skoväskan räddade mina händer, men mot mitt ena bara knä fanns inget skydd. Asfalten skrapade upp det. Fullt med folk som ville hjälpa, men jag skyndade mig upp och hem. Jag har nu ett helt uppskrapat knä som det rinner en massa vätska från. Ska till läkaren nu (dock av en annan anledning), men hon kanske kan ge mig ett stort plåster så jag slipper få sårvätska överallt. Typiskt att det ska hända nu, när jag för en gång skull ska ha klänning på Fredde och Emmas bröllop i helgen. Men, men hoppas det dröjer över tio år tills jag skadar mig nästa gång...

Snyggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0