Scaniabadet

Ikväll har vi varit och grillat vid Scaniabadet. Riktigt skönt från början, men sen blev det lite kallt i vinden. Jag, Jimmy och Max åt grillad korv med bröd och potatissallad. Anna, Hopp och Peter grillade kött. Till efterrätt blev det glass. Lite senare kom även Emma, Emma och Fredde. Vi bestämde oss efter många om och men att ta ett dopp. Det blåste ganska mycket och var ganska höga vågor. Peter knuffade snällt i mig. Kallt från början, men sen var det skönt. Man borde bada mer på sommaren! Sen fick jag snabba mig till jobbet, medan en del av de andra satte upp Jimmys slackline. Härlig kväll! Snart bara tre nätter kvar, ska bli skönt att vara ledig i nästa vecka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0