Inflyttningsfest

Igår kväll var det inflyttningsfest hos Isabel och Marcus. Marcus hade dessutom fyllt år. Jag var först snabbt inom Peter på förfest. Där spelades det Guitar Hero och jag fick äran att möta Mackan två gånger. Det gick väl sådär med att träffa rätt, men med lite mer övning kan jag nog bli bra. Vid sextiden begav vi oss till Isabel och Marcus. Där var redan en del folk och det kom fler och fler, så det blev väldigt fullt. Det bjöds på soppa och bröd. Riktigt gott! Under kvällen blev vi indelade i lag och fick hjälpa till med att fixa det sista med lägenheten. Själv hamnade jag i stoltass-gruppen, men vi fick hjälp utifrån och lyckades ganska snabbt få på dem. Alla var riktigt seriösa och som pris fick vi Isabel och Marcus saker som annars skulle till loppis. Vissa saker var mer uppskattade än andra. Kalle fyllde 25 idag och firades vid tolvslaget. Rolig kväll med massor av drinktillbehör och ballonger! 
 

Peter och Anna har fullt upp med ballongerna...Calle med drinktillbehör och drinkMarcus fick en iller i födelsedagspresent. Kanske inte den mest tippade presenten, men hon kom snabbt i feststämning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0