Skiddag

Jag började dagen med längdåkning i Skrylle. Ok spår, för att vara här nere. 8 varv på 2,2 sen, var jag tvungen att åka hem för att hinna se skid-vm. Tyvärr hade svenskarna valt fel valla. Tråkigt, men jag hoppas på Kalla imorgon! Själv hade jag inte den bästa vallan heller. Vet inte när jag vallade skidorna sist. Det var lätt uppför, men lite sämre glid. Ibland fastnade en snö under skidorna, men det försvann ganska snabbt. I ena backen kändes det nästan som i skidskyttarnas utförsbacke i Pyongchang. Spårigt och lätt att vurpa i svängen, men med mina lätta, snabba fötter löste jag det galant!;) Blev omåkt av en formtoppad Vasaloppsåkare två gånger, annars fick jag köra om lite folk. Tycker inte om att bli ifrån åkt, men vad ska man göra när någon är för bra...
 


I natt blir det jobb, imorgon träning och melodifestivalen hos Beckis. Sen jobb igen på söndag och match! Ganska fullt upp...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är galen! 8 varv!! Jag tror jag behöver komma hem o träna lite, springa vid sankt lars några dagar i vår måste vi!

2009-02-20 @ 22:06:44
Postat av: Anneli

Den här vill aldrig som jag :)

2009-02-20 @ 22:07:57
Postat av: Helena

Absolut, jag är lätt med!

2009-02-21 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0