Vattengympa

Det började som vanligt med stafetter i den grunda bassängen. Eftersom det är sportlov, var vi lite mindre folk än tidigare. Jag och Emelie hade äran att få ha Emma J i laget. Hon drog ifrån stort på alla första sträckorna, så vi behövde inte anstränga oss för att komma först. Sedan blev det några sträckor över bredden. Jag var nu med Malin S. Det är riktigt jobbigt att springa i det grunda vattnet. Mjölksyran i låren känns en del. Sedan gick vi över till den djupa. Springa runt, trampa vatten, vändningar och lite annat till musik. Jobbigt, men ändå lugnare än det man gör i början. När träningen var klar, hamnade Jörgen och Andreas i vattnet. Inte ens jag hade kommit på denna roliga grej. Så för en gång skull var jag inte inblandad överhuvudtaget. Det enda tråkiga var att Andreas trodde att han skulle komma undan, så han lät mobilen vara kvar i fickan. Får hoppas att den återhämtar sig från vattenskadan.
 
Olinda, Stina, Emma J och jagSandraJörgen njuter och anar ingenting om vad som ska hända...Jörgen simmarAndreas har också badat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0