Bad hos Milan

Efter dömning fick jag snabba mig till Veberöd. Milan skulle bjuda på mat och vi skulle bada i hennes badtunna. Jag skulle vara smart och hade kollat upp vägen på eniro. Men det visade sig att det var hennes gamla adress, så en aning försenad dök jag upp. De andra hade väntat med att börja äta, men drickan kunde de inte låta bli. Det bjöds på "taco", fast med kyckling och/eller räkor. Riktigt gott! Annars äter man nästan bara med köttfärs. Efter maten blev det bad för en del. Jättekallt att gå ut och sen tog det ett tag innan man blev varm i badet. Jag, Sandra, Kajsa, Sofie, Olinda och Jessan hade riktigt kul där ute. Undra vad grannarna tyckte, för det var ganska högljutt. Vi satt i badet länge, men efter hand sjönk temperaturen och vi var tvungna att gå in. De som inte badade hade under tiden fixat efterrätten. Hallon, bananer och riven vit choklad. Den sattes in i ugnen och under tiden kollade vi på film från årsfesten från förförra året. Jag har bara hört talas om den, men det var riktigt roligt att se julspelet. Får väl se som någon någon gång kommer på något bättre. Vi kollade även på två julaftnar. Så söta barn är när de ska få träffa tomten! Efterrätten åt vi sedan med glass. Supergott! Det var bara Milan, som inte riktigt var så förtjust i det. Men säg någon frukt hon inte tycker är sur?!? Sedan blev det singstar resten av kvällen/natten. Vissa briljerade och andra sjöng hellre än bra. Sofie tillhörde den första katogorien och när hon inte sjöng, så använde hon min kamera flitigt. Jag överdriver inte, men hon har tagit fler bilder på sig själv än vad det togs under resten av kvällen. Olinda stod för kvällens roligaste. Min släkting (som blev till kusin) jobbar på kemtvätt. Var man inte där, förstår man nog inte det roliga.;) Själv var jag inte den piggaste, men det var en riktigt rolig kväll!

Olinda och SofieJag, Sandra, Kajsa, Olinda, Sofie och MedaljenOlinda, Sofie och MedaljenSandra, Olinda och Sofie verkar gilla min fotVem är vem?Sandra tar hjälp av trappan, men det hjälper inte för att slå Sofie.Milan och KajsaSofie och KajsaEmma och OlindaSandra är på gångSandra tar i med sången, medan Kajsa satsar på leendet

Kommentarer
Postat av: Olle

På en av bilderna ser det ut som jag ska käka upp Sofie...

2009-01-24 @ 22:40:22
Postat av: Anonym

Vad menar du med....att jag skulle fota????

2009-01-25 @ 13:38:58
Postat av: Glömde namnet...Sofie!!

2009-01-25 @ 13:39:35
Postat av: Helena

Jag hade kanske tio bilder som du hade tagit på dig själv och lika många som du hade tagit på dig och Kajsa..;)

2009-01-25 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0