Fotboll

Nu börjar jag bli en aning sugen på att spela igen. Har haft noll koll på allt medan jag har varit borta. Såg att vårt ena lag i Sandbycupen vann gruppen enkelt och var nära att slå ut Sandby i kvarten. Förlust med 2-1 efter förlängning. Till slut blev det Sandby mot Sandby i finalen.

På söndag är det cup i Köpingebro. HBK 2 möter Hammenhögs IF 1, Onslunda IF 1 och Charlo/Rynge 1 och HBK 1 möter Degerberga GOIF 1, IFK Simrishamn och Köpingebro IF 2. Ettan och tvåan går till a-slutspel och trean och fyra till b-slutspel. Ska bli riktigt skoj! Jag hoppas att jag kommer ihåg lite hur man sparkar på en boll efter det här långa uppehållet!;)

Nu ska jag iväg till Sandbycupen och stå i kiosken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0