Nattjobb!

Jag har börjat min långa nattperiod och därför är det svårt att hinna med att blogga. Ska försöka bättra mig.:)

Igår sov jag bara fyra timmar, men konstigt nog var jag inte trött alls under hela natten. Tack vare att jag inte sov så länge, hann vi med mycket. Först en runda till Möllan. Därefter blev det Ikea. Frukost för mig blev en stor köttbullsmeny med chokladmoussetårta. Sen var jag lagom mätt. Vi köpte en byrå och en del andra förvaringssaker. Vid fem cyklade vi till Bulltofta och sprang fem kilometer. Riktigt jobbigt. Jimmy startade i ett högt tempo och jag hade håll nästan hela vägen. Kändes jättetungt och jag måste verkligen få tillbaka min kondition. Inte bra att ha sommaruppehåll och vara sjuk i två veckor. Först nu jag börjar känna mig bra igen. Jag lyckades komma in i andra andningen med en kilometer kvar och var tvungen att spruta förbi Jimmy i sista backen. Sen blev det Halmstad - MFF på Tröls. Trevligt att MFF gjorde mål för en gång skull, men de får tacka Bahne för segern.

Måste även säga att Zlatan är kung! Vilket mottagande han fick på Camp Nou. Jag hoppas verkligen han lyckas i Barcelona. Ska bli grym kul att se Zlatan, Messi, Henry, Iniesta, Xavi, Alves i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0