Söndag

Inte många timmar kvar av min långa jobbperiod nu. Ska bli skönt att vara ledig en vecka. Hoppas det blir ok väder!

Träningen börjar igen på tisdag. Har faktiskt inte känt mig speciellt sugen på att träna under uppehållet. Brukar alltid vilja träna. Jag har inte tränat fotboll, sen innan midsommar (undantag Åhus). Missade ju sista veckan, när jag var i Halmstad. Jag har jobbat väldigt mycket och har nu varit sjuk sista veckan. Under de två sista veckorna har jag bara varit ute och sprungit en gång. Tur att jag rör mig lite till och från jobbet. Får se hur det går på Coopers på tisdag. Ska nog orka springa lite ändå. Annars får jag ligga i hård träning inför serien...;) Cup på lördag i Skillinge och träningsmatch mot Helsingborgs DFF, sen ska vi vara redo för revansch mot Kick. Ska bli riktigt kul att möta Helsingborg och se hur vi står mot ett division 2-lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0