Träningsstart

Skönt med träning igen! 15 stycken. Vi började med cirkeln. Hälften utanför och hälften inne. Dubbelpass, dubbelvolley med bredsida och sen vrist, bröst-volley, nick och sist enkelpass. Sedan var det Coopers. Jag var riktigt trött. Kändes att jag har varit sjuk. Louise sprang om mig i slutet och då orkade jag inte hänga med. 10 varv blev det. Kommer inte ihåg vad jag klarade på gruset sist. Efter Coopers kände man sig helt slut. Vi hade sen passningar med två tillslag. Jag och
Ros körde. Sedan var det snabba fötter. Framåt och en ny variant på sidan. Vi avslutade med spel med två tillslag. Det fungerade stundtals riktigt bra, men ibland slarvade vi. Lite dålig rörelse och koncentration i passningarna, men det ska vi förbättra fram till serien startar igen.

Det blir ingen träning på torsdag. Ska till Hagnarp med Jimmy och Peter imorgon. Ska bli skönt att komma iväg. Hoppas vädret blir ok. Vi ska rida Islandshästar på torsdag och sen hem på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0