Sommarfest

I lördags eftermiddag/kväll var det fest hos Bosse och Marina. En massa barnfamiljer och Jimmy och jag. Först blev det brännboll. Det var länge sedan jag spelade det. Jag hamnade i lag 1, vilket skulle visa sig vara det bästa laget. Efter två omgångar slutade det hela 114-107. Själv lyckades jag med ett helvarv, annars blev det mest halvträffar. Några sträckningar och vurpor, annars klarade vi oss utan skador. Sedan blev det grillning. Första omgången grillspett blev mindre goda, då köttet inte blev klart. Men gott tillbehör och gott kött när det var färdiggrillat. Det blev lite sång till maten. På kvällen blev det mycket fotboll med barnen. Kul kväll, men tyvärr verkade inte min mage gilla det råa köttet.
 

Lite godsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0