Träning

Inga fler matcher innan sommaruppehållet, men vi tränar i två veckor till. Skönt väder och 14 stycken. Vi börjar med kvadraten. Jag, Lottie, My och Helen körde i en. Det blev mycket jagande, när man hamnade i mitten. Helen lyckades bäst. Hon sträckte bara ut sina långa ben, så hade hon brutit bollen. Vi fortsatte träningen med passningsövningar. Malin R fick stå ut med mig. Ett, två tillslag. Backa. Volley och nick. Bollarna ger fortfarande nästan hjärnskakning. Sedan blev det spel med två tillslag och efterhand spelade vi fritt. I början lyckades inte något av lagen så bra, men det blev bättre och bättre. Vi avslutade träningen med Helge. Jag och Ros körde tillsammans igen. Vet inte om hon var så nöjd med sitt val. Jag lyckades inte komma närmare än tre ribbträffar, medan hon själv satte ett skott snyggt i krysset. Vi åkte ut som trea. Helen och My eller Pilan och Malin S vann. På torsdag blir det min sista träning. Jag hoppas på spel och lite avslut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0