Två förluster

Tyvärr har det blivit två förluster för u-laget på kort tid. Först 1-6 mot Lunds BK. Sofie Nilsson gjorde målet och Malin Eiswold gjorde comeback. Igår blev det 0-2 mot Hallands Nation. Båda matcherna på konstgräset på Klostergården. Vi får skylla på att vi inte är vana med det...;) Själv förstår jag inte att man ska behöva spela på konstgräs i Skåne året om. Fotboll ska spelas på riktigt gräs!! Vi får se till att övervinna vårt "konstgrässpöke" och slå LBK i trean om drygt en vecka!

I helgen väntar två tuffa matcher till. Imorgon har a-laget Lilla Torg hemma. Själv har jag dålig koll på vem som ska vara med, eftersom jag inte har varit och tränat i veckan. Tror vi får tillbaka några som inte var med mot Team Sandby. På söndag möter u-laget Sösdala och då är det dags för seger! Hoppas alla är laddade!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller helt med dig gällande konstgräset, fattar inte heller varför man ska spela på det mitt i sommaren när det finns fina gröna gräsplaner bredvid!! Ses på fredag!!

2009-06-04 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0