Jobbig träning i torsdags

Själv var jag väldigt trött och hade helst varit hemma och sovit. Träningen var ganska lik den vi hade haft förra veckan. Armhävningar, situps, rygglyft, fällkniv och sitta mot väggen. Två gånger. Sen lyfta benen, upphopp plankan och upphopp. Tre gånger. Först 1,5 minut och sen minskning. Det är inte skönt, men när det är över är man ändå lite nöjd. Vi fortsatte två och två. Den här gången var det Kajsas tur att glänsa mot mig. Trä arm, få ner den andra på huk och få ner den andras armar när man står på alla fyra. På den sista övningen lyckades jag ganska bra, när jag lade hela min vikt på Kajsa, så att det blev hon som trillade istället.;) Sedan skulle vi dra runt den andra på ett ben. Tre gånger på varje ben. Sedan blev det lite sträckor fram och tillbaka. På huk till mitten, baklänges på huk till andra sidan, grodhopp tillbaka och sist åla sig.  Sedan var det dags för lite löpning. Vi delade in oss i tre grupper. Vi sprang fram och tillbaka. Hoppa bock med armhävningar. Framlänges, baklänges. Vid några vändningar skulle man lägga sig på mage och vid andra bara nudda väggen eller mattan. Själv sprang jag tillsammans med Olinda, Pilan, Wea och Jessan. Det var högt tempo hela tiden och man var ganska trött i benen. Någon gång var jag bland de första och någon var jag sist.
 
Malin, Anna och StinaPilan, Jessan, jag, Wea och OlindaJag och WeaStina, Anna och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0