Lördag

Egentligen skulle jag döma Lunds BK (u) - Åkarps IF (men matchen var flyttad) och sen träna. Istället hoppade jag in på jobb och jobbade för första gången själv. Det gick faktiskt riktigt bra, kändes som jag hade koll på det mesta. På kvällen var jag och Jimmy först på Marinas 35-årskalas. Guitar hero. Coolt att se små barn, som träffar allt. Sedan blev det mat. Riktigt gott. Grillat och potatisgratäng. Sedan kollade en del på melodifestivalen. Jag tyckte nog rätt låtar gick vidare. Jag gillade opera-låten! Det bjöds på prinsesstårta och sen också chips och godis. Efter melodifestivalen fortsatte sången med kareoke. En del sjöng gärna och andra blev mer påtvingade. Jag tillhörde den sista kategorin. Rolig fest med trevlig folk. Vi var sen inom Evelina som också hade födelsedagsfest. När vi kom var det snarare efterfest, för de flesta hade gått vidare på bartömning. Vi fastnade med något kubiskt pussel. Jimmy lyckades lösa det, men jag fick ge upp. Man hade behövt en såg, så hade det varit lättare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0