Skönt med vinst!

Min uppladdning var inte den bästa med 3 timmars sömn, men hann inte mer efter jobbet. Äntligen börjar det kännas som vår. Pilan var lite sugen på bara shorts, men vågade inte riktigt. Veberöds p14 blev laget vi fick möta idag. Vi börjar uselt och de gör 1-0 efter någon minut. Efter hand spelar vi upp oss och i paus står det 1-1. I andra tar vi över matchen och det är en helt annan inställning. Till slut vinner vi ganska enkelt med 5-1. Wea hoppar in och gör ett äkta hat-trick. Härligt att vinna igen! Det var ett tag sen sist. Vi fick stundtals i gång ett riktigt bra passningsspel. Mer om matchen och bilder kommer imorgon. Olinda är en bra fotograf!

Nu ska jag och Beckis ladda för matchen ikväll. Först ska vi ut och äta någonstans. Jag är riktigt hungrig, så det blir bra med vad som. Jag tror på svensk poäng! Hoppas kan man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0