Skön helg!

Igår kväll efter matchen blev det grillning i Pildammsparken. Riktigt mysigt och perfekt väder. Lite boll-kickande och frisbee-kastning hann vi också med. Sen blev det efterrätt hemma hos Sofie och Rikard. Fruktsallad, glass och grädde. Riktigt gott! Själv blev jag ganska trött, hade ju stigit upp tidigt för att jobba.

Idag har jag varit på ett kokande Malmö IP och varit assisterande i matchen mellan Malmö DFF och IFK Fjärås. Matchen slutade 5-0 till Malmö. Malmö, med några spelare från a-truppen, rivstartade och efter en kvart stod det 4-0. Fjärås spelade sen upp sig, men orkade aldrig sätta tillräckligt med press på Malmö. I andra halvlek var tempot lägre och det kändes som Malmö mest spelade av matchen. Värmen tog nog ut sin rätt på både spelare och ledare. Själv brukar jag inte ha problem med värme, men nu var det på gränsen. Helt vindstilla och ett konstgräs som suger åt sig värme.

Efter en svettig inlinestur från Lund till Sandby är jag nu och firar mamma. Det har blivit laxkotletter och snart är det dags för princesstårta! Mums!

Nästa vecka väntar jobb eftermiddag/kväll i sju dagar. Missar tyvärr träningen på tisdag och u-lagsmatchen mot Hallands på onsdag. Måste försöka fixa så att jag kan vara med mot Lilla Torg på fredag! Får hoppas Fredrik är snäll och vill byta arbetspass med mig...

Kommentarer
Postat av: jimmy

var ql att kolla när ni spelade :-)

2009-06-01 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0