Inneträning

Ungefär lika många som sist. Vi började med att springa några varv. Sedan skulle vi driva och passa med en liten teknikboll. Bra övning, om vi inte hade varit så många. Det blev mest väntande. Vi fortsatte sen med en vanlig boll och avslutade med några ryck. Själv tycker jag fortfarande spel ger mest inomhus. När vi har så få innetider tycker jag det är bättre att utnyttja tiden till mer spel.

Vi delade in oss i två lag. I mitt lag spelade de som ska vara med på fredag i cupen + Lottie och Lina. Emma målvakt gick vid nio, men avslutade med ett riktigt snyggt skott i krysset. Hoppas hon kommer ihåg hur hon gjorde och gör några sådana i Svalöv!:) Jag får äran att spela med Ros i cupen och det ska bli riktigt kul. Vi hittar varandra riktigt bra. Känns som man hela tiden vet var man har henne och hon kan slå passningar som ingen annan hittar. Stina och Malin ska också spela i anfallet. Helen, Madde, Elle och Elin ska vara backar. Om nu Elin blir friskt. Får hoppas på det, men annars kommer nog någon annan in och gör ett bra jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir ingen cup för min del:( Men jag kommer nog med och hejar fram er!

2009-11-04 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0