Malin och Marvin

Den här veckan var egentligen en nattvecka, men det blir bara en natt. Måndag, tisdag och onsdag har jag hoppat in på labbet. Kul att vara där igen. Det tar lite tid, men tänker man bara efter kommer man ihåg nästan allt. De två sista nätterna har jag bytt till nästa vecka för att kunna vara med i Växjö!:)

Tyvärr har det inte blivit någon träning den här veckan heller. Måste bli bättre på att träna. Nu kan jag inte ens skylla på att jag är förkyld. Det har blivit en massa tv istället. Oskyldigt dömd var riktigt bra och Bonde söker fru får man inte heller missa.

Igår var jag och hälsade på Malin och Marvin. Han har blivit så stor och duktig. Det dröjer inte länge innan han springer omkring. Han tyckte att jag var riktigt spännande och han var glad nästan hela tiden. Det blev lite mackor, en promenad och sen fika.

Marvin i gåstolenMarvin på golvet

Ikväll blir det idol med Beckis. Jag tror Reza åker ut. Sen blir det läggdags. Jag ska vara i Lund 05.10 för att åka till Växjö. Lagom tidigt att stiga upp en lördag...;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vilka som ska vara med?

2009-11-20 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0