Torsdag

På kvällen blev vi bjudna på god mat hos Anneli. Kycklingklubbor, potatis, paprika och lök i ugn. Till efterrätt blev det äppelpaj. Riktigt gott!

Senare på kvällen var det dags för hockey-bockey. Själv är jag inte med i år, då det inte passar alls bra med mina jobbtider. Eftersom jag ändå är ledig, tänkte jag följa med som publik. Riktigt varmt klädd! MixMax mötte AllWings. MixMax var riktigt många igår. Motståndarna hade bara en avbytare, men de var riktigt samspelta. Efter första halvlek stod det 2-6 och matchen slutade 4-11. Stundtals bra spel, men motståndarna fick några enkla mål. Flera nya sen förra säsongen, men några gamla ansikten kvar. Själv blev jag lite sugen, framförallt på att åka skridskor!

Jimmy och Erik försvararMixMax gör mål!Christofer tar sig förbi en motståndare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0