Bonde söker fru

Anneli kom och åt hos oss igår. På eftermiddagen hann jag baka det goda brödet, som jag gjorde för någon vecka sedan. Nyttigt är det också. Väldigt enkelt att göra! Till mat blev det bakad potatis, chili/taco röra, skinka och grönsaker. Riktigt gott, men det blev mycket över. Till efterrätt blev det äpple/kanel-muffins med vaniljglass. Även det slank ner och sen var man riktigt mätt. Vi kollade på Bonde söker fru. Tycker några av bönderna är pinsamma att titta på. Tilde är cool! Sen blev det Oskyldigt dömd. Ingen träning idag heller, men nu har jag snart jobbat klart för den här gången. Ska försöka ut och springa mig i form idag eller imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0