Ganska tråkig helg

I fredags blev det idol. Mycket bättre än första finalen. Rabih var helt klart bäst. Den låten passade honom perfekt. Tror det blir svårt för honom att toppa det. Eddie, Erik, Reza och Erika tyckte jag också var bra. Hoppas Tove kommer igen nästa vecka. Helt rätt att Nicklas och Camilla hamnade i botten och att Camilla åkte ut. Jag tycker hon är för mycket. Hoppas på en bra final nästa vecka med rock-tema!

I lördags var min lediga natt och jag hade tråkigt. Vaknade inte förrän vid 18. Tittade på tv hela kvällen och kollade runt lite på nätet. Hade hoppats på en toppen-match mellan Valencia och Barcelona, men inte ens det fick jag.

Igår kollade jag på LdB - Linköping med några domare. Vi fick träffa domarteamet före och efter matchen. Intressant att höra vad de hade att säga. Matchen var sådär. Inte så mycket chanser. Synd att Malmö inte vann. Nu blir de nog fyra.

Får även säga grattis till Lunds BK som klarade kvalet. Eftersom Kristianstadtjejerna har dragit sig ur, så får kanske även Osby chansen i tvåan. Lund har flera bra spelare, men behöver förstärka med en del spelare för att klara sig i tvåan!

Den här veckan är det nattjobb som gäller igen. Jag börjar lite senare än förra veckan, så jag ska hinna hitta på lite mer på kvällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0