Jobbar natt

Igår fick jag äntligen tummarna loss. Har tänkt att springa i två veckor, men det har aldrig blivit gjort. TV har lockat mer. Kanske är det My som har inspirerat mig eller gjort att jag har fått dåligt samvete..;) Sprang till Bulltofta, 5 km där och sen hem. Det var väldigt mörkt på spåret. Jag får ta 2,5 km nästa gång jag ska ut, när det är mörkt. Det spåret är upplyst. Det tog drygt en timme och kändes ganska bra. Tyckte jag höll ett ganska bra tempo, men det kändes lite i benen i slutet. Ska se till att spring ofta, så inte benen känns så tunga. Alltid skönt efter man har varit ute!:)

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, när jag jobbar natt. Kommer hem från jobbet, sover, vaknar, lagar mat och kollar lite på tv/serier jag har missat. Kul att Sverige vann sista matchen i kvalet! Synd bara att det inte blev vinst mot Danmark. Hade varit roligare med ett VM med Sverige! Fast det hade blivit en tuff playoff-match innan dess...

Tyvärr missade jag träningen på konstgräs i Dalby i onsdags. Det blir svårt att hinna även nästa vecka, men sen är jag ledig två veckor!:) Missar även Eriks pizza ikväll. Hade varit gott!

Kommentarer
Postat av: My

se där, tur att man kan inspirera någon! Tråkigt du missar pizzan ikväll. Ses på någon träning framöver! :)

2009-10-16 @ 10:52:20
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: tilda

ja jag får också dåligt samvete av my haha! måste komma igång.

2009-10-19 @ 19:26:32
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: Helena

Mitt mål är att springa lika ofta som My. Än så länge är jag långt, långt ifrån...

2009-10-20 @ 02:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0