Förlust

Tyvärr var vi inte alls med i matchen idag. Ändå hade vi ledningen med både 1-0 och 2-1. Tråkigt att jag inte kunde sätta mitt friläge i slutet. En meter längre ut och den hade suttit fint i bortre. Mitt lår var och är inte alls bra. Varför skulle jag få ont nu? Fick Vångenmålvaktens knä högt upp på utsidan av låret i söndags. Det har gjort lite ont hela veckan, men idag var det mycket sämre på uppvärmningen. Kändes hela matchen, men blev inte direkt värre. Nu är det långt till nästa match och då lär det vara bra!

Måste säga att jag saknade Ros på planen idag. Alla jobbade bra var för sig, men ingen slår de perfekta bollarna hon brukar göra. De bara sitter på foten! Jag tyckte inte domaren var så bra idag. Han blåste sönder matchen. Lite kamp måste man få ha, fast vi är tjejer. Någon gång fick jag frispark med mig, fast jag inte ens kände att backen rörde mig. Det var dock inget som avgjorde matchen, för det var lika åt båda hållen. Måste säga att Borgeby vann rättvist, men tråkigt att förlora när vi kan så mycket bättre. Mycket långbollar från båda lagen och inte så mycket spel längs marken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0