Fredag

På dagen var jag och hälsade på Malin och Marvin i Lund. Marvin hade växt mycket och skrattade nästan hela tiden jag var där. Fem månader gör mycket på sådana små. Hoppgungan var väldigt kul. Vi fikade och snackade.

Vid fyra var jag i Malmö igen. Jag skulle följa med Jimmy till Friskis & Svettis. De firade 30 år i Malmö. Lika bra att prova på ett dubbelpass när jag ändå var där. Det blev 120 min Ki-box och cirkelfys. Jimmy tränar nästan där varje dag och det märktes när vi skulle slå. Jag tog i allt vad jag kunde, men det kändes inte speciellt hårt. Jimmy sa att han satsade mer på tekniken, men det var inte lätt att hålla emot och inte skönt heller. Slag och sparkar. Jobbigaste övningen var när man skulle slå tio slag, göra tio armhävningar, slå nio, göra nio armhävningar osv. Armarna blev helt stumma och efter 6 gick det inte att göra några, knappt på knäna. Ki-boxen avslutades med en stafett. Träningen fortsatte med 10 stationer. Några lättare än andra. 45 s på varje och tre varv. Känns som jag hade behövt träna mer hela kroppen. Benövningarna var lätta, men i mina armar fanns ingen kraft kvar. Skönt när det var över. Det var rolig träning! Träningsvärken har varit skön i helgen!;)

Sedan blev det taco och fotboll. Jag trodde på Sverige, men de spelade inte speciellt bra och hade lite otur på målen. När Norge gjorde 3-0, så slutade vi att titta.

Kvällen avslutades hos Marcus och Isabel. Marcus hade tagit sin examen och det firades med diverse dricka och snacks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0