Jennifer 6 år

Jag och Jimmy köpte med oss glass och glasstårta och skrev ett fint kort. Jennifer blev glad när vi kom. Marina och Bosse hade precis gjort mat. Inte helt fel med grillad kyckling med potatisklyftor och flera goda såser. Först mat och sen studsmatta med Jennifer och William. De blir aldrig trötta och tycker det är hur kul som helst. Det roligaste är när de sitter och vi hoppar. Själv hade jag svårt att stå, när Jimmy hoppade och då blev det ännu roligare för dem. Efter ett tag blev det roligare med brottning på studsmattan. Själv var jag helt slut, när det var dags för glass. Vi sjöng för Jennifer och William spelade blockflöjt. Vi hann inte sitta länge innan det var dags för mer hoppande. Sen skulle barnen gå och lägga sig. Jag tror hon var nöjd med sin födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0