Skärtorsdag!

Jag steg upp alldeles för tidigt. Ibland vet jag inte varför jag går upp. Jag hann i alla fall med en hel del på eftermiddagen.

Vid 17.30 var det dags för Ki-Box med Dessi på Parkmöllan. Jimmy har talat mycket gott om henne och hon tillhör lätt en av hans favorit-tränare. Hon gjorde inte mig besviken heller. Roligt pass med många nya övningar! Får se om jag kan gå på fler pass sen.

Efter träningen var jag på Heleneholms IP och tittade på Svenska cupen. BK Kick mot IS Halmia. Marlena dömde med hjälp av Karoline och Dijana som AD. Jag fick kolla så att de skötte sig på linjen, så att jag kan vara lugn på måndag, när jag dömer BK Vången - Stattena IF. Matchen spelades med högt tempo och det var många spelare som var bra. Det stod 0-0 länge, men Kick avgjorde i slutet med ett nickmål. Stort jubel! Ganska rättvist, även om det var jämnt. Det var riktigt kallt att stå och titta. Jag som trodde det hade blivit vår. Om jag skulle önska två saker, så hade det varit fler mål och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0