Helgen

Nattjobb hela veckan och lite sömn i helgen. Efter dömningen i lördags, cyklade jag ut till Johanneslusts koloniområde och träffade några av Jimmys arbetskamrater. Härlig kväll att sitta ute! Jag fick goda rester när jag kom. De verkar ha roligt tillsammans på jobbet. Mycket skämt och skratt under kvällen.

Snälla jag ställde sen upp och jobbade 6-8.30 för Fredrik på söndagen. Det gäller att ställa sig in, om man själv vill vara ledig.

Match sen mot Team Sandby. Ett väldigt ungt lag. De gjorde en bra första halvlek, men vi borde ha gjort några mål på våra chanser. I andra halvlek tog vi över helt. De orkade inte hålla upp sitt spel och vi vann till slut med 7-0. Louise spelade mittback och var deras bästa spelare. Hon stoppade många farliga lägen. Även målvakten gjorde några riktigt grymma räddningar. Jag spelade fram till tre mål och gjorde fyra, så jag får väl vara nöjd. Lina var mest avundsjuk på mitt klackmål!:)

Fika i Sandby och sen en timmes sömn hemma, innan jag och Jimmy cyklade in till Malmöfestivalen. Vi lyssnade på Melissa Horn. Jag stod i en lång kö för att få mat, men det var det värt. Vi träffade Celia, Emma och Mackan. Vid 20 mötte vi upp Ida och David och gick för att lyssna på Winnerbäck. Ida och Jimmy är Lasse-fan, medan jag själv inte kände igen många låtar. Tyvärr missade jag slutet. Hörde att de mer kända låtarna kom då. Jag var tvungen att cykla till jobbet. Sju nätter till, sen har jag frivecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0