Träning

Dagen innan Sjöbomatchen. Träningen började med väldigt tråkiga nyheter. Fotboll känns inte så viktigt då. Vi vet att ni är starka och att ni är välkomna tillbaka när ni känner för det! Tills dess ska vi kämpa för er! Vi var bara nio stycken. Uppvärmningen bestod i några varv framlänges och baklänges med pass, volley och nick. Själv joggade jag med boll och det kändes bra. Sedan var det dags för fotbollstennis. Det såg väldigt kul ut och mycket skratt. För egen del blev det skott med vänsterfoten. Träningen avslutades med Herre på täppan. Jag, Pilan och Emma L var i ett lag. Själv bidrog jag kanske inte väldigt mycket med mitt vänsterspel, men några snygga kombinationer och mål lyckades vi med! En tjej var och kollade på träningen. Vi hoppas hon inte blev bortskrämd, för vi behöver alla vi kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0