Årsfest!

Jobb på dagen och sen snabbt hem och fixa sig. Jag och Elle tog bilen till Sandby. Efter en lång väntan i kylan vid kyrkan, så kom vi äntligen hem till Malin och Stina. Vi sjöng för dem och de fick presenter. Det bjöds på snacks och tårta. Vi fick rösta på årets HBK:are och kalkoner. Sofie I delade ut en present till Milan, för att vi tyckte hon var värd det. Eftersom det har hänt mer än en gång att hon glömmer sina trosor, så tyckte Sofie det var en passande present. Milan delade sen ut olika priser. De flesta hade Rickard utsett. Träningsflit hoppade vi över i år, eftersom vi bara hade höstens statistik. Konstigt nog vann jag den på 19 träningar, följt av Camilla på 18. Jag fick pris för mest mål och assist. Milan vann det i u-laget. Malin S fick pris för årets allround-spelare. Rickard hade varit rolig och hon fick en allroundkrydda. Pilan fick pris för årets värdefullaste spelare. Kajsa fick en teknikboll, för årets utveckling. Olinda fick pris för att hon alltid ställer upp i vått och torrt på och utanför planen och lämpligt nog fick hon ett paraply. Pilan blev årets HBK:are och egentligen Milan också, för de fick lika många röster. Kalkonpris delades ut till Stina för att hon i två matcher bara kom med en sko. Rickard fick också ett för vad som har kommit ur hans mun. Pille, brunstig tjur och våt dröm. Jag kan ha glömt något pris, så ni får gärna påminna mig i så fall.

Camilla och TildaBusiga SisselaMalin, Sofie och Emma
De stora flickorna lär Anton dumma saker...Milan är prisutdelareJag fick pris!

Vid 18.30 började årsfesten, så vi åkte till Killebäcks matsal. Kille hade blivit väldigt snyggt efter branden. Det blev tal, mat, sång och Kasedans. M&M spelade och det var väl inte mitt favoritband direkt. Ledarna fick pris av oss och även några herrar som hade bjudit på sig själv. Jag begav mig hemåt vid halv elva, för jag skulle upp tidigt och döma futsal på söndagen. Tyvärr missade jag Linas solosång, som hon lovade aldrig skulle ske. Alla verkar ha haft kul, vilket det alltid brukar vara på HBK-festerna!

Olle och Elle trivdes på festen!Snygging 2Snygging 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0