2010!

Vi hade en trevlig nyårsafton hemma hos Ida och David. Johanna, Beckis, Christian, Tyke, Elin, Jerker och Erik var också där. God fördrink! Soppan till förrätten var god och ganska stark. Någon thailändsk soppa med grön curry, sockerärtor och räkor. Köttet till maten stod Christian för. Rådjur och vildsvin, som han själv hade skjutit. Till det serverades hasselbackspotatis, grönpepparsås, sallad och bröd. David och Ida hade sen en musiktävling. Jag och Jerker hamnade i samma lag och kompletterade varandra bra. Det jag kunde hade han ingen koll på och tvärtom. Vi fick 22,5 poäng. Johanna och Tyke vann på 24. Sedan var det dags för efterrätt. Tiramasu. Själv kan jag inte påstå att det var gott, men det hade jag inte förväntat mig heller. De andra tyckte om det! Sedan var klockan nästan tolv. Vid tolvslaget var vi ute och drack champagne och tittade på raketer. Det hade inte varit fel om det hade varit lite varmare. Fötterna var inte varma, när vi gick in igen. Sedan blev det godis, för mig inomhus. Medan andra stannade ute och rökte cigarr och drack öl. Följde sen med Beckis hem vid ett-tiden och sov gott på en mjuk madrass. Beckis bjöd på god frukost dagen efter. Får tacka alla som var med för en trevlig fest!

Samlade vid huvudrättenAndra sidan...BeckisMusiktävlingFick snygga upp mig med några stjärnor!Christian är nyfiken på innehålletChristian, Tyke och Johanna vid tolvslagetJag och Beckis skålar för 2010!Nästan alla är med...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0