Branäs igen

Idag åker jag till Branäs igen. Hoppas jag inte försover mig på någon buss eller något tåg. Hann bara sova fyra timmar igår och idag måste jag hem och packa och fixa en del annat. Längtar efter att träffa Jimmy och det ska bli härligt att åka lite snowboard och skidor. Hoppas att det kan vara lite varmare än sist, men jag har inte stora förväntningar. Tråkigt att jag inte kan vara med i slutspelet i Eslöv, men jag tror tjejerna klarar sig bra utan mig.  Spelar vi som vi kan, så har vi absolut chans att ta oss till final. Hade helst varit med, men då hade jag knappt hunnit träffa Jimmy eftersom jag åker hem på fredag morgon...


Kommentarer
Postat av: Linafina

amen hille, vad är det här för sätt - att dra mitt i slutspelet!?

2010-01-03 @ 10:45:50
Postat av: Emma

Hille, vi alla skyller på dig att vi förlora ^^,

Hahah nej, skämt o sido. Löberöd förlora iaf finalen. Hoppas du får en trevlig vecka. :)

2010-01-04 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0