Inneträning

Idag var det dags för träning. Eftersom bussarna till Lund inte passade alls bra, så passade jag på att inviga min nya cykel. Jag hade fått vänta i 45 minuter i Lund. En del snö på cykelvägen, annars fungerade det riktigt bra att cykla. Fötterna blev kalla, men tinade upp under träningen. Det tog bara 2 timmar och tio minuter att cykla fram och tillbaka till sony ericson. Snabbare än vad jag trodde.

Min nya cykel

Vi var tolv stycken på träningen. Fler än igår då de bara var sju. Vår nya målvaktstränare var där och presenterade sig. Han verkade bra. Anfallarna får vara med och träna målvakterna en del. Vi spelade med lagen vi ska ha i Harlösaspelen. Tyvärr saknade vi en del spelare som ska vara med, så vi lånade in Tilda, My, Milan och Jörgen. Vårt lag var det som hittade varandra bäst. Vi lyckades göra en hel del mål och hålla ihop bra bakåt. Synd att Tilda inte kan vara med i helgen, för hon var riktigt bra idag. Även My och Milan kom med flera bra löpningar och bidrog mycket till anfallsspelet. Det är kul att spela med Lina. Skönt att hennes vad verkar hålla! Får se om Emma tar mer skott i helgen om vi möts. Då har hon sagt att hon ska slänga sig!;)

Kommentarer
Postat av: Emma L

vänta du bara Hille lilla. Hade jag kunnat kasta mig idag, så hade jag endast gett dig ETT tröst mål ;)



Må bästa kvinna vinna ;)

2010-01-24 @ 21:20:57
Postat av: Helena

Ska bli skoj att spela! Vi får se till att gå vidare med båda lagen först!

2010-01-24 @ 21:49:59
Postat av: Emma L

Blev ändringar - vi är i samma lag Hille lilla ;)

Så vi får fortsätta tävla som innan :)

2010-01-27 @ 13:59:33
Postat av: Helena

Hörde det av Olinda. Illa, illa! Ville ju slå dig i finalen...;) Nä, jag ska inte klaga. Gillar att spela med dig!:)

2010-01-28 @ 00:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0