Ordningen återställd!;)

Igår lyckades jag med bedriften att göra lika många mål som vår målvakt eller var det hon som gjorde en bra prestation som gjorde lika många mål som mig. Idag var hon bara nära och jag vann enkelt den inbördes tävlingen.;)

Nä, men allvarligt talat så gjorde samtliga en bra insats idag. Emma var säkerheten själv där bak och gjorde mängder av bra räddningar. Vi hade bättre spel och hittade varandra bra.

Jag tyckte alla i HBK 2 kämpade bra och även deras spel fungerade bättre idag. Kul att det blev lite mål i sista!

Kommentarer
Postat av: Emma

hade jag vetat att du tävlade i Köpingebro hade jag nog försökt göra mål ;) Men jag nöjer mig med att jag antagligen gjorde fler räddningar än vad du gjorde mål ;) Ses på söndag :)

2010-01-15 @ 10:53:38
Postat av: Helena

Jag tävlar alltid mot dig. Lättast att vinna om man tävlar mot målvakten..;) Ja, det gjorde du säkert. Vi släppte till en del onödiga chanser till motståndarna, som du fick "glänsa" på.

2010-01-16 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0