Slö lördag

Lördagen tillbringades största delen i soffan. En massa bra vintersport!

På kvällen stod jag och Aleks pappa i kiosken på Sandbycupen. Flickor födda 00 spelade. Så söta. Alla skulle ha godis och det var inte lätt att veta vilka sorter man skulle välja. Jag fick också äran att vara prisutdelare. När man får en guldmedalj, glömmer man lätt hur matcherna har varit tidigare under dagen...;)

Senare kollade jag på Sommaren med Göran. Andra gången jag ser filmen. Kanske inte världens bästa film, men lite smårolig!

Tyvärr lyckades vårt ena lag inte bra i Köpingebro. Förlust med 3-0 mot Tomelilla, 1-1 mot IFK Simrishamn och förlust med 4-0 mot Degeberga. Anna Roslund gjorde mål. Sövestad vann B-slutspelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0