Klättring

På lördagen hade vi möte med RDD (regionsdamdomare tror jag det står för). Vi åt frukost ute på gräset. Vid tiotiden tog vi oss till Halmstad Klätterklubb. Rebecca var medlem där och vi skulle prova. Jättekul. Vi klättrade själva på mindre väggar och på högre säkrade av Rebecca. Vissa enkla leder, men andra väldigt svåra. Jobbigt för fingrarna och armarna. Efter klättringen bjöd Olga på god köttfärssås och sen åt vi jordgubbstårta, som Sandras svärmor gjort. Mycket smaskigt! Alla träffarna med domarna är väldigt roliga och den här mitträffen i Halmstad var absolut inget undantag.

Frukost i gräset utanför Glada Laxen!De flesta samladeJulia, Lovisa, Ellinor och LindaRebebcca gör mig redo.och så startar viSiktet är högt inställt!En bit uppNästan uppeJag klarade det!:)Röd led avklarad!Rebecca skötte sitt jobb strålande!Camilla och Julia laddar

Vi åkte hem med Micke vid halv tre och trodde vi skulle hinna se det mesta av Argentina - Tyskland. Tråkigt nog fastnade vi i ett vägarbete i en timme. Kanske tur att jag missade matchen, för jag gillar inte Tyskland. De ser riktigt starka ut! Tre missade tips och nu gällde det att hålla tummarna för Spanien. Mitt sista hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0