Träning trots allt

Egentligen skulle jag inte träna i torsdags. Jag skulle gå på linjen i matchen LdB - Bröndby, men Bröndby fick inte ihop lag, så matchen blev inställd. Det blev träning istället. Vi var inte så många. Vi började med tre varv i ösregn. Sedan var det idioten och hopp med ryck. Därefter var det spel med 5-manna mål. Jag, Elle, Kajsa och Camilla mot Sofie I, Lina, Jessan och Pilan. Stundtals bra spel, men med lågt tempo. Vi missade mycket chanser, men till slut blev det vinst när det blev sista målet vinner. Sofie I ser riktigt pigg ut för att inte ha tränat på så länge. Vi fortsatte med skott och nu såg det bedrövligt ut. Camilla släppte inte in många bollar och tyvärr berodde det inte på att hon var så bra utan mest för att vi var så dåliga på att skjuta. De flesta skotten gick över eller rakt på henne. Vi fick några löpningar och utfallssteg som straff. Sen var det dags att springa. 20 20-15 och 10 15-15. Själv blev det inte så många snabba, då det inte kändes bra i ljumsken. Surt att ha löpövningar och inte kunna ta ut sig. Vi avslutade träningen med 5 varv cirkelträning. Armhävningar, upphopp, plankan, lyfta benen och situps. 30 sekunder på varje. Rolig träning och nu hoppa jag vi blir fler i fortsättningen. Match mot Harlösa på måndag. Det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0