Gruppspelet klart!

Det blev som jag ville igår. Spanien och Chile klarade sig. Halvt rätt på alla matcher igår, dock inte helt rätt på någon. 4 poäng och 34 totalt. Rätt placeringar på Spanien, Chile och Brasilien.

10 lag på helt rätt placeringar i slutspelet och Paraguay halvt rätt. Ghana, Slovakien, Japan, Uruguay och Portugal var de jag inte trodde på.

Nu till åttondelarna:

Uruguay - Sydkorea 2-1

USA - Ghana 1-2

Tyskland - England 2-0

Argentina - Mexiko 4-1

Holland - Slovakien 3-0

Brasilien - Chile 2-1

Paraguay - Japan 2-0

Spanien - Portugal 3-2

Tror på alla gruppsegrare förutom USA. Jag hoppas det afrikanska laget går vidare. Tror säkert det blir förlängning och straffar i någon åttondel, men svårt att gissa i vilken. Det ska bli riktigt kul att kolla nu. De flesta matcherna blir i Stockholm med min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0