Rolig träning

13 stycken och extra kul att se Sofie. Uppvärmning och sen hopp över bänk med ryck. Vi fortsatte med en variant av Real. Jag, Wea, Emelie och Johanna.Först pass med vristen och sen bredsidor. Vristen gick sådär, bra träff ibland och snedträffar andra gånger. Övningen med bredsida med rörelse gick bättre. Vi körde sen Herre på täppan. Riktigt kul! I mitt lag spelade Malin E, Emelie och Anna R. De blåa började bäst, men efter ett tag lyckades även vi göra mål. Många snygga mål och bra räddningar. Till slut vann vi med 18 mål, tätt följda av blåas 17. De röda sparade på sina mål och låg en bit bakom. Bra tempo och en hel del närkamper. De blåa spelade bäst som lag. Hög, tuff press i försvaret och bra löpningar i offensiven. Vi avslutade med upphopp, armhävning och situps. Upp till sju och tillbaka. Måste erkänna att jag fuskade lite, för mina lår kändes en del. Jag hoppade över upphoppen när jag kom till fyra, för att spara mina lår till morgondagens cykling. 30 mils trampande, så jag får nog tillräcklig träning för benen. Trots att jag hoppade över upphoppen, känns ändå benen lite tunga idag. Match söndag + cykling, träning tisdag, match onsdag och träning torsdag har väl satt sina spår.

Det verkar vara "många" som kan på söndag. Hoppas vi tar revansch på Torn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0