Skrällar

Inte ett enda rätt resultat och bara tre rätt segrare på nio matcher. 16 poäng. Får väl passa mig för Elin. Synd att jag inte läste om henne i tidningen! Mycket missade matcher och tydligen några bra. Själv tycker jag det är roligt med skrällar, så länge det inte drabbar Sverige. Tänk om England, Tyskland, Frankrike, Italien och Spanien inte går vidare... Spanien tror jag klarar det, de andra får gärna åka ut. Idag ska jag ställa väckarklockan och hoppas på tre bra matcher! En annan sak som är konstig i VM är hur man kan få så ont i ansiktet av något som träffar i bröstet?!?

Dagens tips:

Portugal - Nordkorea 3-0

Chile - Schweiz 2-1

Spanien - Honduras 5-0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0