VM

Tippningen fortsätter att gå mindre bra. Chilie borde ha gjort ett mål till och då hade ett resultat blivit helt rätt. Schweiz stod för VM's största skräll hittills och det var nog inte många som trodde på dem i den matchen. Värdlandet svek sen mig och Uruguay tog en stor seger. Sydafrika har jag ju tippat i semi, bara därför att det alltid brukar gå bra för värdlandet. 11 poäng om man räknar som skånskan med tre poäng för helt rätt och ett för rätt vinnare. Med det slår jag i alla fall Elin..;)

Dagens matcher:

Argentina - Sydkorea 2-0

Grekland - Nigeria 0-1

Frankrike - Mexiko 0-1


Kommentarer
Postat av: Elin

VM är inte slut än Hille...;)

2010-06-17 @ 13:48:28
URL: http://ElinRosen.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Jag ska ha koll på dig. Tur att vi har skånskan på jobbet! Mitt mål är att slå dig!:)

2010-06-18 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0