Ki-Box

Tänkte att jag skulle fortsätta att vara duktig och träna. Får bibehålla formen sen höghöjdsträningen i Alperna. Idag när jag vaknade var jag på ett Ki-Box pass på Heleneholm. Skönt att vakna till liv direkt. En del riktigt jobbiga övningar. Jag fick krampkänningar i låren, som fortfarande känns. Slag och armhävningar, så även armarna fick sin träning. Skönt väder ute. Börjar kännas som riktig vår. Synd bara att det ska blåsa så mycket.

Nu väntar jag på finalen i Mästarnas Mästare. Såg förra veckans avsnitt igår. Mindre än tre minuter i jägarstolen låter inte så bra. Själv klarade jag över 17 förra året!:) Heja Louise, men jag tror Armand vinner! Sen ska jag till jobbet och äta påskmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0